CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 25, 2012

20 tahun



Assalamualaikum ^^

"Saengil chuka hamnidaa saengil chuka hamnida, saranghaeyo sarang aqilah, saengil chuka hamnidaaaaaaaaa"

by: nikneez




"ONCE CORYZIANS, ALWAYS CORYZIANS"
kamsamida ^^


Selamat Hari Lahir Arifah Dan Aqil 


Okay, after dis Panthura, next time Richies Asma. wink.wink.





Che nor, Aziah, Siti, Dina, Atin. terima kasih banyak- banyak untuk kek ini. Walaupun saya sibuk menyiapkan poster  dalam keadaan stress, kalian semua membawa kek ini, dan telah mencalitnya ke muka saya =.=' but, it was FUN and UNEXPECTED!



jadi, inilah hasilnya poster yang saya buat bersama syafiqah (syepi)


terakhir, malam saya disudahi dengan panggilan daripada :

SUMAYYAH 

sumie, saya nak bagitahu ni. dah dua hari saya try upload gambar awak. hahha. akhirnya saya berjaya juga! =.='

owh ya! macam biasa Ayah akan mesej pada pukul 8 pagi ataupun 9 pagi untuk wish birthday kakak. tapi  kali ini pukul 9 pagi. mungkin alarm ayah dah tukar =.=' 
*ketiga-tiga anak beliau akan mendapat wish pada jam tersebut setiap kali hari lahir mereka. sebab alarm set untuk birthday, pukul 8 pagi. ayah memang SWEET ^^,

okay, tidak kira di mana anda semua berada, samada di usm, US, di Jatinangor, tidak kira sesibuk mana pun


TERIMA KASIH


untuk ucapan selamat hari lahir yang ke 20 buat saya ^_______^



*saya tahu awak sibuk, tetapi, terima kasih atas ingatan.



sarangbi,
Aqil Zarin.



0 comments:

Post a Comment